piątek, 13 lutego 2015

Chciałabym ogłosić konkurs! Z nagrodami lepszymi niż w Teletomboli!

No to pijemy! 
Komu szampana? Komu wódeczki? Komu wody ze sokiem? 

Wiecie, że jeszcze dwa lata i parę dni temu nie wiedziałam co to blogosfera? Nie wiedziałam o istnieniu Rybeńki, Klarki czy Pantery??? Boszzzz... jak ja mogłam tak żyć?
Ale dziś, w piątek trzynastego lutego, roku pańskiego dwatysiącepiętnastego wiem już co to za jedna ta blogosfera, wiem żem od niej uzależniona, wiem, że kocham Fariatki - każdą z osobna i wszystkie razem - i wiem, że wielu z Was podczas wieczornej modlitwy, szepcze wznosząc oczy ku górze: "i dziękuję ci Boże, żeś zesłał na ziemię Mammę Miję" :)

Dzięki tym wszystkim, którzy są ze mną od dwóch lat! Za czytanie, za komentarze i za przyjaźnie w realu! Dzięki za to, że jest tu tak fajnie! Choć jak spoglądam na moje pierwsze wpisy, to blogowa przyszłość jawiła się raczej mrocznie. Jeden komentarz, czasem dwa, kilka wejść dziennie :(. No ale niedługo potem nastąpiło wyjście z mroku! Pojawiły się fariatki! I rozprzestrzeniły się jak jaka zaraza! Najlepsza zaraza na świecie :). I pojawiły się nie-fariatki. I nawet dwóch panów się pojawiło!!

Pospijałabym jeszcze z dziópkóf, ale się zaraz porzygam :).
Czas na konkurs z nagrodami!!! Fajnymi nagrodami, dodam, by zachęcić tych co się Mammy boją :). I to z nagrodami za pierwsze, drugie i trzecie miejsce. A nie tak skąpo jak u niektórych :)

Temat przewodni: Za co uwielbiasz/nienawidzisz/zwisa ci i powiewa blog Mammy?
Liczba znaków nieograniczona.
Termin przyjmowania odpowiedzi: 16 luty 2015, godzina 12:17.
Decyzja żiri w składzie: przewodniczący Mamma, zastępca Mia uzależniona będzie od tego, co ona, ta żiri, lubi najbardziej. 
A co lubi najbardziej, to wszystkie ci, co mnie czytają ze zrozumieniem, wiedzą. Reszta musi zgadywać. :)
No to:
redi
stedi
goł...



184 komentarze:

  1. nienoooooo
    ja nie mam czasu!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zła odpowiedź!

      Usuń
    2. nie wiesz, gdzie zadziałam takie jedne rajtki, co specjalnie na jutro kupiłam???

      Usuń
    3. czy to podchfytliwe pytanie??

      Usuń
    4. so sprawa życia ( wygląd lachona) albo śmierci!!!

      Usuń
    5. ale co te rajtki robiom??

      Usuń
    6. pewnie rybo-bóstwo robią :) :)
      masz dwa wyjścia - albo sięskupisz, co robiałs jak je przyniosłaś - bo może włozyłaś do zamrażalnika z żarciem, albo szybko popędzisz po drugie. Wtedy oczywiście te pierwsze natychmiast się znajdą, ale nic to, będziesz mieć zapas jakby oczko poszło :)

      Usuń
    7. Rybo,przyszłaś do domu,włożyłaś rajty,paradowałaś,zachrobotał klucz w drzwiach....i gdzie popędziłaś w tych rajtach???

      Usuń
    8. biega krzyczy pan Hilary... :)

      Usuń
    9. Rybcia, a Ty dasz se płetwę obcionć, żeś te rajtki w ogóle nabyła??

      Usuń
  2. ja ciem lubiem z zazdrości.
    Że masz takie lekkie pióro
    i że nawet jak piszesz o rzeczach strasznych to się cz\łowiek normalnie musi usmiecvhnąć a co najmniej zachwycić jak to pięknie we suowa ubrane.Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobra odpowiedź :)

      Usuń
    2. HURRAAAA!!!!!!
      WYGRAŁAM!!!!!!

      Usuń
    3. no, poczekałam trochę, żebyś się nacieszyła samozwańczy zwycięzco :)
      a teraz czekaj grzecznie aż inne napiszom :)
      widzisz jak się rozpierzchli po kątach i piszą piszą... tak, żeby cię pobić? ;)

      Usuń
  3. Mamma cin cin:)
    czytam,rzadko komentuje
    podoba mi ta swoboda w wysławianiu
    oby tak dalej pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Futi nogi rozumiem, ale że za gusa???

      Usuń
    2. No bo przez tego guza chyba piszesz takie farmazony!!!!
      Dzięki za nagrodę, rozumiem drugie miejsce? Bo pierwsze to Rybenka ma.

      Usuń
    3. ej, to jakaś zmowa jest!!! jakie rozdawnictwo miejsc??? a może by poczekać na biedną zagorączkowaną i zakaszlaną kalekę, hę?? dać szanse w tej paraolimpadzie??

      Usuń
    4. aLusia daj im się nacieszyć :)))
      Futi, za te farmazony to nie wiem czy mam się ofochać, czy wręcz naprzeciwnie...

      Usuń
    5. :DDDDDDDDDDDDD
      jesli moge sie pokusic o metode "na wnuczka" to typuje GUSa na podium !!!!

      Usuń
    6. se możesz...
      jury to jestem ja i ja tu rządzę!!

      Usuń
    7. tej Mamma nie rządzisz sie aby za bardzo?

      Usuń
    8. no se chyba Futi we w kulki lecisz...

      Usuń
  5. za to, że ładnie wyglądasz na profilowym zdjęciu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i pacz panie, a mówio, że wygląd to nie wszystko, że dusza się liczy... ;)

      Usuń
  6. no
    ja Ciem lubie, bo Ciem lubie
    a poza tym, to jeszcze Cie lubie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem nie wiem...
      takie lubienie bez argumentacji to chyba grubymi nićmi szyte jest... ;)

      Usuń
  7. gratulacje! a ja cieszę się,że wdepnęłam na Twojego bloga i zostałam bo przepadłam całkiem w lekturze :))))
    Twój blog uwielbiam za prostotę, szczerość i super oryginalny styl wypowiedzi :D po prostu podoba mi się to w jaki sposób piszesz :))))
    buziaki przyjemnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och och...
      uczcie się od Sissi, jaka ona precyzyjna w swych uzasadnieniach i jaka mądra kobieta!!!
      Dziękuję i również przyjemnego
      :*

      Usuń
    2. niepoczebnie Sissi :)
      my tu lubimy sobie z dzióbków spijać :))

      Usuń
  8. w trojce Kryspin Krystek wspomina żonę,smutne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kto to, a Trójkę dziś wyłączyłam, bo mie przeszkadza w czytaniu tych wszystkich cudowności od Was ;)

      Usuń
  9. to jeszcze nakreśl fajność nagród, żeby dac mi impuls do mobilizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwały wzrokowe o zróżnicowanym czasie trwania ;)))

      Usuń
    2. aLusia, wiem, żeś zainfekowana, ale to Cię nie usprawiedliwia
      tytuł jak byk!!
      lepsze niż w teletomboli!

      Usuń
    3. nie pamiętam właśnie jakie były!!

      Usuń
    4. nie chciałam naduzywać jego uprzejmości :) :)

      Usuń
  10. Lubię do Mammy przychodzić, bo ubaw z Mammy tekstów gwarantowany. :D Do tego ten polot słowa pisanego! Ach! :D
    Denerwuje mnie, że jak tekst jest długi, zdania rozbudowane, a ja nie mam czasu i czytam bardzo szybko to nie wszystkie zawiłości do mego mózgu trafiają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm...
      a powiem Wam, że jak czasem piszę to i ja muszę ze czy razy przeczytać, żeby pokumać "co autor miał na myśli" :)))

      Usuń
    2. uffff! ale mi ulżyło :D
      Mamma - fanka zdań złożonych wielowielokrotnie ;)

      Usuń
    3. aLucha cza zainwestowac w kurs szybkiego czytania

      Usuń
    4. fanka zdań wielokrotnie złożonych :))
      mam się poprawić??

      Usuń
    5. Lamia, mówisz, że to pomoże? Szczerze mówiąc, myślę nad takim kursem ;))
      Mia, nie masz powodu, by się poprawiać :D (ale się podlizałam :P)

      Usuń
    6. w sumie kurcz czytania zdan wieeeelokrotnie zlozonych
      a skond te hobby

      Usuń
  11. Lubię Cię Mia :)
    Za to, że jesteś i za to, jaka jesteś :)
    za lekkie pióro, dowcipny i cięty język, za szczerość i uczciwość!
    I jeszcze za to, że mnie słuchasz w tubie ;PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja Cię za to, że tam ze mną włazisz, Olgo
      :****

      Usuń
    2. no to jeszcze za to Cię lubię, żeś niby taka ostra, a czasem jednak miodzikiem kapniesz :P
      :***

      Usuń
    3. jak kto zasłużył to kapnem, a co mi tam ;)))

      Usuń
    4. ale jak czeba to 200 komciów chrast i nie ma!!! ;PPP

      Usuń
    5. noszzz, pamiętliwaś jak Jaro Kaczyński!!! ;P

      Usuń
    6. Jaro?!? Ło matko ...
      ale wiesz, zapomniałam zupełnie po czym to ja miałam taką dobrą pamięć? ;))

      Usuń
  12. Nie staję do konkursu, bo przeczytałem ledwie kilka ostatnich Twoich wpisów, no nie zaliczam się do Koleżanek, ale powiem co mi się podoba - Twoja energia, czyli power, młodzieńczy entuzjazm z jakim podchodzisz do blogowania. Trochę przeszkadzają wulgaryzmy. Rozkwitaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. młodzieńczym entuzjazm! toś mnie ubawił, Ov ;)
      i przepraszam za te wszystkie kurwy i chuje... w realu te słowa są mi obce, więc to może dlatego ;))))

      Usuń
    2. Tak, sądzę, że dlatego. Ja mam odwrotnie.:))

      Usuń
  13. 1. Za to, ze kojarzysz mi sie z mojo ukochano ABBO.
    2. Bo mie ras zacytowalas.
    3. BO TAK !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ABBO???
      ale z tom ciemno czy z tom jasno?? ;))
      a cytat, fakt, chyba kiedyś popełniłam, ale nie pamiętam w jakich okolicznościach...

      Usuń
    2. ABBA jest tylko jedna. Jak matka. :)
      Proszsz: http://portia34.blogspot.de/2014/06/swiat-to-dzungla-jak-mowi-pantera.html
      Tra la la! :)))))))))))))

      Usuń
    3. jesoo, Pantero, to ja Ci się z matką kojarzę???

      Usuń
    4. myśl pozytywnie, mogłaś się jej kojarzyć z babcią :)

      Usuń
    5. Z ABBO, nie z matko. Lojesu, jak mam to przystepnie roztlomaczyc?
      Wlasnie, aLusia ma slusznego, moglas sie skojarzyc z Filipinkami na przyklad. :)))

      Usuń
    6. boszzz... albo z Sabrinom ;)))

      Usuń
    7. taaaa :) :) z Samanthą Fox :) :)

      Usuń
  14. ja Ciem lubiem z litości
    bo masz raka muzgu :p

    a tak serio lubiem czytać, choć rzadko siem tu piszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucha!!
      Jakiego raka kobieto! tfu tfu...
      ja gusa mam! ;)

      Usuń
    2. oj tam, rak czy gus?
      bo na pewno nie za te duugie nogi :)))

      Usuń
    3. w sumie to Cię Lucha rozumiem
      ja bym też żadnej za taaakie nogi nie lubiła ;))))

      Usuń
  15. 1.bo piszesz letko
    2.bo kochasz całym sercem
    3.bo poczucie humoru masz
    4.bo na żywo jesteś sto razy ładniejsza i fajniesza niż sie tu kreujesz;P
    5.są trzy blogerki które piszą cudnie:Klarka ,ty i Lola,sorry jak kogoś znieważyłam niekconcy;P
    6.nikt nie zaklepał trzeciej nagrody więc ja to czynię;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klepać to Ty se możesz Basik
      krowem w zadek ;)))

      Usuń
    2. Basia Foch! nie doceniasz mojego pisania!!!!! ale co tam , pocieze sie nagrodom:)

      Usuń
    3. Basia, szykuj siem na biczowanie ;))

      Usuń
    4. ja siem nie focham, Futi jakaś marudna dziś...

      Usuń
    5. ja marudna? ja prawde mufie!!!!

      Usuń
    6. no to marudna i prawdomówna!

      Usuń
  16. Mamma nie masz wyjscia i wszystkim eksekfo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam ze Ciem na poczontku czytac nie lubilam bo zes tak fajnie bazgraua, ze Ci zazdroscilam tych wszystkich ksiazek przeczytanych, albo za duzo byuo do tego czytania
      - potem Cie polubiuam i mi tak zostaua ta zaraza jedna
      :*****

      Usuń
    2. poczebna mi peruka Merlinki:/

      Usuń
    3. Ryba, moja wyobraźnia zaczyna się buntować....

      Usuń
    4. najpierw farmazony, teraz bazgranie...
      iście ekstrawagancyjny dobór słów!

      Usuń
    5. mi się ciało zaczyna buntować...

      jutro się dowiesz
      chyba

      Usuń
    6. jesooo Ryba, tajemniczaś bardziej niż mgła na Smoleńskiem!!

      Usuń
    7. nic nie poradzem!!
      a w dodatku z mojej mguy jeśli bendom ofiary to tylko jedna - JA

      Usuń
    8. czyli, że co?
      jakby co, to siem żegnać dziś poczeba??

      Usuń
    9. jak już to w sensie że w Imię Ojca i Syna
      w celu wspomożenia duchowego

      Usuń
    10. rajtki, peruka, rura i Ojciec i Syn!!
      nie nie, to nawet jak na mojom bezpruderyjnom psychikę zbyt wiele!!!

      Usuń
    11. ech...
      zaczynam żłować...

      Usuń
    12. ale czego?
      tej perwersji??

      Usuń
    13. czyli wygrauam ze przerwe te dygresje nie na temat?

      Usuń
    14. Lamia!!! a Ryba była już blisko by puścić parę z ust!!!!

      Usuń
  17. A piwka nie masz...? Takiego zimnego bym poprosiła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak to nie mam???
      oczywiście, że mam... zimne, świeżo wydojone :)
      (_)?

      Usuń
  18. A to wypracowanie to ma być na maila, czy już nie aktualne (sądząc po komentarzach)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frau, one się tymi wszystkimi trunkami upiły i se myślą, że jak Putin, se wezmą co chcą, bez pytania!!!
      zignoruj je :)
      no i oczywiście, że nie na maila, niech wszystkie widzom, jak mnie inne wielbiom!!

      Usuń
    2. To tak w komentarzu...? Bez fajerwerków...?
      Eeeeee.

      Usuń
    3. A dlaczego tam na górze jest w MOIM komentarzu napisane "nie aktualne" zamiast "nieaktualne"?!?!?!

      Usuń
    4. Frau, Ty już po tym jednym piwku??

      Usuń
    5. Nie :(
      Nie mam pojęcia, po czym :((

      Usuń
    6. Frau,myślisz,że ktoś zwrócił na to uwagę:)))
      Tu piszom jak chcom:))

      Usuń
    7. JA zwróciłam uwagę!!!
      Takie mam zboczenie. A o.

      Usuń
    8. eeee,to takie małe niegroźne zboczenie:))
      spoko:P

      Usuń
    9. nie no, w piśmie urzędowym to bym może uwagę zwróciła, ale tutaj... no proszzzzę :)

      Usuń
    10. no to ja sięprzyznam, ze zwróciłam :) ale podobno nie jestem normalna, małz nawet twierdzi, że jestem faszystką językową :)

      Usuń
    11. aLusia, komu jak komu ale Tobie nie wypada,popełnić jakiegoś błędu językowego;))
      nie wyobrażam sobie tego:DDD

      Usuń
    12. hehehe :) :) no to teraz mi postawiłaś poprzeczkę :) :)

      Usuń
    13. aLusia, nibyś taka ą, ę a własne imię z małej litery!!! ;P

      Usuń
    14. prowokacja lingwistyczna ;)

      Usuń
  19. tej a co bedom za nagrody? zdjencie nogów z dedykacjom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta dedykacja miendzy nogami czy jak? :P

      Usuń
    2. wygra, to siem dowie!!
      jeśli :)

      Usuń
    3. wrenczać będziesz na hazardowej?

      Usuń
    4. jak wygrajom te z zagranicy to tak
      przecież na znaczki nie będę kasy marnować ;)

      Usuń
  20. A czemu wszyscy tylko piszą jak uwielbiajom blog Mammy??
    Żaden nie piszom,/nienawidzisz/zwisa ci i powiewa blog Mammy? :DDD
    Bojom się??? czy jak?? :PPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno kasuje te nieprzychylne komentarze. ;))

      Usuń
    2. masz rację,trzyma ręke na pulsie:))))

      Usuń
    3. Margo, zawsze możesz być tom pierwszom ;))

      Usuń
    4. wszsytkie się jej podlizują, nie wiedzieć czemu :)

      Usuń
    5. prawda aLusiu? :))

      Mamma,nie śmiałabym:DD

      Usuń
    6. :) :) :) tylko my nie, wiadomo, gierojki :) :)

      Usuń
    7. bo Wam następnym razem do herbaty napluję!! ;P

      Usuń
    8. margo, żadne wychodzenie razem do kibelka, musimy naszych herbat pilnować!!! :)

      Usuń
  21. ja siem tak nie bawiem!
    wszystko juz zostalo powiedziane! i jak tu teraz wybic sie na tle grupy, jak wybiec przed szereg? :P

    to dodam tylko ze zouza z niej pieronska i ze zaraz siem okaze, ze tan konkurs nie ma rozwiazania. ;)
    i na P.S, ze kochom jak piszesz i ciebie wprostproporcjonalnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola piontka! Ja też Jom właśnie za te zouzowatość lof:)))

      Usuń
    2. dziewczyny mniej spekulacji, więcej inwencji tfórczej!!!

      Usuń
  22. Informuje uprzejmie Juri że rezygnuje z udziau w tym konkursie gdyz iz uwazam że Jury jest nieobiektywne i prawdopodobbnie przekupne i ja w takiech nieuczciwech ptraktykah udziału brać nie bede!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuuutiii!! Masz jakieś przecieki?? Jakieś sygnały dotarły do Cię????
      Oj to poważna sprawa widzę,trza się temu przyjrzeć!

      Usuń
    2. informacje nie dotarły ale cała ta procedura z bembnem losującym jest daleko podejrzana.

      Usuń
    3. podejrzana,mówisz....no może cos w tym być,jakby sie tak zagłębić.

      Usuń
    4. tak że tego no uwazać czeba bo to czarownica i wogóle...

      Usuń
    5. paczcie jom jak mi tu bloga sabotuje zouza jedna!!!!

      Usuń
    6. to we Teletomboli byl jakis bemben?

      Usuń
    7. kurka, muszę wygooglać ;)

      Usuń
  23. czy mnie sie zdaje czy Mia tu se zrobiua bloga roku?:PPP
    nawet u Ryby tyle miodu dziś nie poszło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a se zrobiła, a co! jej blog, to se może co kce!!

      Usuń
    2. no wlasnie,wszystkie przyszly,bo każda chce nagrodę:)

      Usuń
    3. pacz pani, jakie fszystkie pazerne ;)))

      Usuń
    4. no nie wiem nie wiem... dwa obozy się utworzyły: tych pazernych na nagrody, i tych które te nagrody podobno nic a nic nie obchodzą.
      No i może jeszcze jeden, jednoosobowy obóz, tej, która za wszelką cenę chce na mnie wymusić co to za nagrody! ;)

      Usuń
    5. jednoosobowy, ale silny :) :) muszę jakoś skusić mój zlasowany mózg!!

      Usuń
  24. phi!
    Mamma ja Cię czytam z różnych pofoduff, a nie dla nagroduf:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale dobrze trafiłam :)) Mimo iż niby znam blogsferę to nie wiedziałam dlaczego nie mogę komentować u Ciebie i strasznie mnie to złościło. Az nadszedł dzień założenia odpowiedniego konta i wreszcie mogę! ihhhhha. Nie świadczy to najlepiej o mojej spostrzegawczości :((
    A bloga uwielbiam za atmosferę i bez nagród :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, sąsiadka z mojego ukochanego Cieszyna!!!!
      witaj w mych skromnych progach :)))
      naprawdę, nie mogłaś komentować??
      może anonimem byłaś?? bo anonimy nie mogą, bo i mnie pozwalam ;))

      Usuń
  26. Ale dobrze trafiłam :)) Mimo iż niby znam blogsferę to nie wiedziałam dlaczego nie mogę komentować u Ciebie i strasznie mnie to złościło. Az nadszedł dzień założenia odpowiedniego konta i wreszcie mogę! ihhhhha. Nie świadczy to najlepiej o mojej spostrzegawczości :((
    A bloga uwielbiam za atmosferę i bez nagród :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja napiszę krótko:
    czytam bo lubię Mię!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z powodu lokalnego patriotyzmu:):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jakby co to udziału w powstaniu śląskim nie brałam ;))

      Usuń
  29. nie czytam Cie za, lecz pomimo ze.

    uadnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zależy co wstawisz za "pomimo, że"
      bo jak np. "pomimo, że bredzisz jak poczaskana" to bardzo, bardzo nieuadnie!!!

      Usuń
    2. ale w sumie kazałaś szczerze :) :)
      czyli co? pisać szczerze czy optymistycznie? :)

      Usuń
    3. oczywiście, że szczerze!
      a ja oczywiście szczerze napiszę co o tym myślę ;)))

      Usuń
  30. No dobra, koniec tego spijactwa. Z dzióbków spijactwa, jakby kto nie wyczaił.
    Bo ja to akurat "nienawidzę" Mammy. Głównie zaś za to, że muoda i pienkna. Całkiem inaczej, niźli mua.
    Za pupę jędrną i cycki maue. Znowu (o Mamma!) odwrotnie, niż mua.
    No to se powielbiłam. Tak, jak Mamma lubi:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja lubię jak mnie tak ludzie nienawidzom :)))))

      Usuń
    2. errata zes tych noguff nie widziala, dopiero by Cie zaruo od srodka

      Usuń
    3. O, żesz! Czemu ja tych noguff nie przyuważyua!? To bym pożywkę miała:)).

      Usuń
  31. KIEDY OGŁOSZENIE WYNIKÓW???

    OdpowiedzUsuń
  32. tej, nagroda nie przyjszła jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem tu pierwszy raz. i spodobał mi się klimat :-)
    i no to co, że nie stanę na podium :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. no to teraz ja, bo termin przepadnie:

    blog Mammy jest jak światełko w tunelu - już, już wydaję się być światłem pociągu i słychać trąby anielskie, ale w ostaniej chwili staje się miłą nocną lamką do poczytania

    to mówiłam ja, Jarząbka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrencz prawie o mauo co - pogratulowac sugestywnego przekazu
      aLusia ja zawsze jak Cie czytam to mam obrazy

      Usuń
    2. każdy cfany oferent składa ofertę tuż przed zamknięciem :)

      ale jakie obrazy? bo się zaniepokoiłam? ;)

      Usuń
    3. no ja na czezwo mam te obrazy

      Usuń
    4. ale nie widzisz jednak rozdyźdanych ofiar tych pociągów :) tych, które nie okazały się lampkami? :)

      Usuń
    5. mam pytanie aLusia... czy rozdyźdanych to też tzw. prowokacja lingwistyczna??

      Usuń
  35. Za to, że odkąd do Ciebie przyszłam, to już nie pozwoliłaś mi odejść :-). Trzymasz każdym tekstem i całą sobą :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. zajrzałam kiedyś przez przypadek i tak mnie przyssało:-))) że zostałam - świetne teksty a poczucie humoru chmmm:-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Nic już nie napiszę, bo konkurs pewnie zakończony.Nie zdążyłam i po nagrodach!
    Uwielbiam Cię:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja za to że jak się wqurfisz to iskry i wióry leco soczystym językiem ;PPP

    OdpowiedzUsuń