czwartek, 20 marca 2014

Oddajcie mi tę wariatkę!!!!!

Ostatnio znowu namiętnie oglądam "Seks w wielkim mieście".
Inaczej się go ogląda niż jakieś ... 15 lat temu. Ciekawe czy to kwestia wieku (teraz mam mniej więcej tyle lat co one), czy doświadczenia?

Choć nie powiem, nawet teraz, oglądając seks po latach, myślę czasami, że mi życia nie starczy i liczba kochanków Mirandy, w ilości sztuk 40 i siedem, nadal mnie zawstydza :). No ale przynajmniej już się nie chowam pod kołdrę na widok wibratora wielkiego jak figura Matki Boskiej :).
Oj były kiedyś fajne seriale, były.
A teraz? Nuda Panie, nuda...

No to w manifeście sprzeciwu dla nudy, stałam się bezserialowcem. 
I mogłam se rozbić namiot pod TVP, ale nie rozbiłam! 

Za to nie oglądam seriali. Za wyjątkiem "seksu.." ;)
I to nie dlatego, że to obciach patrzeć, jak Pyzdra ciągle kocha Barbarę i pomaga jej wieszać pranie, a ją to nawet te drobinki pod protezą nie uwierają, ale dlatego, że ja chcę serialu nietuzinkowego. Nieprzewidywalnego! Zakręconego!
Takiego, w którym robi się sztuczne oddychanie prawdziwemu przyjacielowi-żabie, w którym staniki na twarz to nowy wynalazek mądrej inaczej seksoholiczki, w którym orgazmy czyhają na dnie kubka do kawy. A do tego wszystkiego Barry White nuci do nas z kibelkowego lustra!!!

Pamiętacie ją??
To jest mój serial!!
I tęsknię! I ubolewam, że tak jak potrafią straszyć Kevinem od lat kilkunastu i to nawet na Wszystkich Świętych, tak za cholerę nie chcą mi puścić mojej szalonej Ally!!!
Rukwa mać!!!




90 komentarzy:

  1. noooo
    ale ja kochalam tez Gotowe na wszystko
    i Housa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak tak....
      ale TERAZ tam nic nie ma!!
      jak już to powtórki...
      tylko Ally nie chcą powtórzyć!!!!!

      Usuń
    2. Gotowe też lubiłam, ale Ally jak dotąd żaden serial nie przebił!!!!!
      Słyszałam też bardzo pochlebne słowa na temat "Przystanku Alaska" ale nigdy go nie oglądałam.

      Usuń
    3. znaczy na Ally
      a Alaska to wielkie dzielo!!

      Usuń
  2. ale Ally byua super!
    a jak Billy chodził w otoczeniu tych lasek :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiałam Ziółka!!

      Usuń
    2. a te obcasy na pilota???

      Usuń
    3. widzisz... już tyle nie pamiętam:(( ! bo mi powtórek nie puszczają!!

      Usuń
    4. czeba moze potest zrobic??

      Usuń
    5. to może rozbijemy miasteczko pod TVP ::)))
      19 lipca :)

      Usuń
    6. a nie, wtedy to ja nie mogie
      wyjeżdżam :)))

      Usuń
    7. no ja w sumie tesz ;)
      ale spofrotem mogiem zahaczyć ;)

      Usuń
    8. o ile dasz radem :PPPPPP

      Usuń
    9. ale tam tylko leżeć czeba pd tym gmachiem :::)))

      Usuń
    10. a no to jakos siem doczougasz

      Usuń
    11. Margo mię dowlecze ;;))

      Usuń
    12. jakbys siem ociongaua poszczujem psem \:P

      Usuń
    13. schowaj grzecznie psinkę, Rybenko, znam kung-fu ;)
      iiiijjjjaaaa!

      Usuń
    14. może nie zdonżyć :::)))

      Usuń
  3. Nie oglądam seriali, żadnych. Z zasady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zasady są po to, żeby je łamać :)
      czasami naprawdę warto !

      Usuń
    2. Moje obowiazki sprawiają, że oglądając jeden odcinek nie mam pewnośći, że jest nadzieja na następny. Odpuściłam więc całkowice i nie rozpaczam.

      Usuń
    3. Dreamu, mam ten sam stosunek do seriali juz od wielu lat. Jak niechcacy wpadne na jakis odcinek to obejrze, ale jest mi zupelnie obojetne, ze nie mam pojecia ktory to odcinek i ze nie mam pojecia o co chodzi:)))

      Usuń
    4. ja chyba jednak nie umiałabym całkiem bez telewizora... lubię przy nim zasypiać ::))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja już mało co z niego pamiętam, tak dawno leciał!!
      i zastanawia mnie to, dlaczego go nie powtarzają, z tego co pamiętam to chyba Polsat to emitował

      Usuń
  5. Ally McBill? To ja Ci podam świra na jej tle. Chcesz, czy już znasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chyba nawet jednej części do końca nie obejrzałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy, że Ci się nie podobał??

      Usuń
    2. tak, ale może wtedy miałam taki czas w życiu...
      to było wiele lat temu, pamiętam, że mnie wcale nie zachwycił

      Usuń
    3. Olgo, ja po pierwszy odcinku również byłam zdezorientowana...
      ale potem to już przepadłam!!!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. w drugiej dziesiontce ;)

      Usuń
    2. obetuaś mi skszydua :P

      Usuń
    3. no to dawaj na nóziach, nie poddafaj siem!!

      Usuń
    4. zmenczem siem okrutnie, bo orlice majom krutkie nuszki :PPP

      Usuń
    5. no to czekaj pod trzeciom sosnom, weznem Cie na grzbiet, bo siem czujem odpowiedzialna

      Usuń
    6. czeciom s prawej czy s lewej?

      Usuń
    7. jak tak światło odpowiednio pada to i zielona siem może wydać ;)

      Usuń
    8. to musi byś śfiatuo s latarki :)

      Usuń
    9. ta zieleń to mi się akurat kojarzy bardzo nieelegancko, ą ę ::))

      Usuń
    10. byuo wybrać bszuski !!! :)

      Usuń
  8. a kto to jest Ally? ;-)))

    nic na to nie poradzę, że z seriali to jednak najlepszy dla mnie "M jak Mecz"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eNNko, to taka walnięta z małymi cyckami co ją uwielbiam, bo mam tak samo ::))))

      Usuń
  9. z Ally pamientam jednom scenem
    umaru jakiś sędzia, który zwracał szczególną uwagę na uzębienie i w mowie pogrzebowej ktoś powiedział "pokażmy mu swoje zęby" i wszyscy zaczęli się szczerzyć w uśmiechach a ktoś wyciongnoł szczękę i uniósł do góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pamiętam pierwszą scenę jaką zobaczyłam - Ally piła kawę i miała orgazm ::)))... ale żeby nie było, to tylko od tej kawy go miała ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. ale jakbyśmy się tak skrzyknęły i pod ten gmach tv z namiotami się wybrały...

      Usuń
  11. Ja siem chyba zatrzymała na "Przystanku Alaska", bo 7 lat telewizora my nie mieli.
    A teraz musieli nabyć ekhm niejako z obofiąsku ale odkryłam, że jusz nie umiem go oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym nie umiała, lubię zasypiać przy dźwiękach z tv :)

      Usuń
  12. Kiedys to byly seriale! Niewolnica Isaura, Ptaki ciernistych krzewow, w Labiryncie. :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie mogłam oglądać ostatniego odcinka "Ptaków..." bo dostałam tróję z tabliczki mnożenia!!!! buuuu

      Usuń
    2. Ty siem nie śmiej, ja traumę z tego miałam!!!!

      Usuń
    3. moja kochana,ja nie mogłam oglądać takiego serialu "Życie na gorąco '' polski kryminał z Leszkiem Teleszyńskim a dlaczego? bo obgryzałam paznokcie i to miało być moją motywacją aby zaprzestać.(
      to dzisiaj to pamiętam a byłam wtedy w podstawówce .......kiedyś widziałam,że sa powtórki tych starych seriali,aż mną zatrzepało:))) nie oglądnę tego za milion :PPP

      Usuń
    4. Margo, siostro... płaczem nad Tobom!! chlip chlip

      Usuń
    5. no ja myślę siostro,że mnie w tym wspierasz!!!

      Usuń
    6. a i owszem, bom też tak miaua ::(((
      i dziecka teraz dorosłe znerwicowane som!!

      Usuń
  13. A ja nie oglądałam Ally,tylko kilka odcinków jak Bon Jovi ją posuwał:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej Margo, to Tyś się na najlepsze kąski załapała, cwaniaro Ty :::)))

      Usuń
    2. nooooooo,to fakt:))))
      ale dlaczego nie oglądałam w ogóle to nie pamiętam;(

      Usuń
    3. widać wolałaś "Klan" :DD

      Usuń
    4. "Mode na sukces'' raczej :PPPP

      Usuń
    5. he he.... to jest dopiero fenomen!!! :D

      Usuń
  14. No co za pokolenie TV. Zamiast seks uprawiać, jeno oglądają. Świat na głowie staje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Ally na dvd, caly 1 sezon, 26 odcinkow, 45 minut kazdy, i zupelnie o tym zapomniałam :/ jakby co to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, ze mną to jest taki trochę fenomen, bo ja na dvd nie lubię, zwłaszcza seriali... co innego jak puszczają regularnie np. w niedzielę o 21.... to oczekiwanie, życie od niedzieli do niedzieli... to są emocje :)
      ale za zaproszenie dziękuję, czemu nie :)... tylko w którą stronę mam się udać?? :D

      Usuń
  16. o jaaaaaaaaaaaa:) ja mam Ally na płytach i oglądam namietnie a teraz też oglądam Seks na tv6 :) i to chyba moje dwa seriale, kiedys jeszcze Przyjaciół oglądałam, ale Ally...kocham i już :) i i z Ally i z Seksem jest tak, że inaczej odbiream te seriale teraz a inaczej było kilkanaście lat temu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seks też oglądam na tv6 :)
      co do oglądania seriali na dvd - patrz wyżej (odp Klaudii de)

      Usuń
  17. Ja Gotowe lubiłam jeszcze. A Ally nie oglądałam za bardzo - chyba za młoda byłam jak leciała. ;) Teraz bym wciągnęła. A nie ma na jakimś kinomanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kinoman.tv/serial/ally-mcbeal-1997-2002

      Usuń
    2. ale tam prosi o nr telefonu.... i co jak mnie potem rachunek zabije?????

      Usuń
    3. Nieee.... nie prosi... Ja oglądam bez żadnej rejestracji seriale na kinomanie.

      Usuń
    4. muszę się zatem w to wgryźć.... dzięki Alucha ::

      Usuń