czwartek, 7 marca 2013

Jestem, a jakby mnie nie ma

Hmmm... czyżby jednak przesilenie wiosenne?? Opisy na moje dzisiejsze samopoczucie brzmieć mogłyby niczym nagłówki ze znanych brukowców:
    Fakt donosi: „Kobieta potrącona przez traktor – żyje, ale ledwo zipie”
    Super Express: „Znana i ceniona bloggerka Mamma Mia w roli podłogowej ściery – wymięta i wyżęta”
    Pudelek: „Tajemnicze zombi na ulicach południowej Polski. Mieszkańcy uciekają w popłochu”
Dlatego nic więcej nie napiszę tylko dam pooglądać. 
A co to, to napiszę jak odżyję :). 
O ile w ogóle … :)







7 komentarzy:

  1. O, nie mogę :DDD
    Zombi z poczuciem humoru :)
    Ramiona mi same skaczą po tych brukowcowych nagłówkach :)
    Tajemnicze Zombi, rób szybki come back do świata żywych! Czekamy niecierpliwie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No prosze, takie nagłówki to i ja bym poczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no dzisiaj pogoda paskudna już bo znowu zima wraca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge na to patrzeć, tak dzisiaj zmarzłam w pracy, że prawie siedziałam na grzejniku ;o(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam i z drogi schodze /smiech/
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  6. Że odżyjesz to nie wątpię i czekam z utęsknieniem :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemóż to ja, oślica, nie trafiłam tu wcześniej??? Wyłączyła mi się jakaś komórka od szperania...

    OdpowiedzUsuń